Dzidza Chinonzi CPM Is and How It Is Used In Online Budgeting
CPM inorevei?
CPM inomiririra Cost Per Mille, uye imwe nzira yekureva Mari yeZviuru.
Muchiitiko ichi, mamiriyoni zviuru zvitsva zvinowanikwa pawebsite. Hazvifananidzi kuvhiringidzika kune zvimwe zvakafanana, asi zvakasiyana, mazwi akasiyana neCCC (Zvinotarisirwa Pamwe Chete) uye CPA (Inotora Per Action / Kuwana).
Chii Chiratidziro Chiratidzo?
Dzimwe nguva inozivikanwa sechiono kana chirevo chekutsvaga, imwe yezvinyorwa zvinofananidzwa ndeyakafanana nesaiti yepadhi inodanwa mukupindura pekumbiro peji kubva pakushandurwa kwemunhu. Ndizvozvo, uye ndizvo zvose. Vamwe vanhu vanokanganisa kufunga kuti kutengeswa kwezvikwata zvikwata zvakaratidzwa kumushandisi (angave anozviona kana kwete), pane webhusaiti kana imwe nzvimbo yepaIndaneti. Izvi zvinenge zvisiri izvo.
Zvinosuruvarisa, izvi zvinorevawo kuti maonero ekufungidzira anowanzo asiri akakwana, kana kunyengera kunonyadzisa. Kusvika kusvika 15 kubva muzana yenguva iyo, kushambadzira kunoshandiswa hakuna kunaka. Zvadaro, kune zvirevo zvekutsvaga kubva pakushambadzira kwebhodhoro, (bot ndiyo inoshandiswa purogiramu yepurogiramu inogona kushandiswa kukurudzira nhamba dzemotokari kana vanhu veSSPAM) zvinoreva kuti hapana mutengi wemuviri akambowana mukana wekuona chikwata.
Kusvika makumi matanhatu kubva muzana zvezvimedu zvemotokari inobva kumabhoti aya. Uye pakupedzisira, kune chirevo chekunyengera. Muchiitiko ichi, vashandisi vasinganyengeri vanovanza matanho mushure mimwe mitsara, iyo inoshandisa matanho ekutengeserana muzvikwata nepamusoro peCMM panzvimbo ino. Izvi zvinowedzerawo nhamba yekufungidzira nhamba, inodhura vashambadziri kunyanya.
Iwe unogona kuverenga zvakawanda pamusoro peizvi munyaya ino yakanaka kwazvo naReid Tatoris.
Ko CPM Inoparadza Sei Mari yekutsvaga paIndaneti Yenyu?
Saka, ngatiti iwe une webhusaiti, uye iwe unoda kuishandisa kushandisa zviziviso uye kuita mari mwedzi mushure. Zvakanaka, iwe unoda kugara pasi uye uone rudzi rwemari yemwedzi iwe waunenge uchinakidzwa nawo. Kana iwe webhusaiti yako ichitsva, uye ine magwagwa mashomanana, iwe hausi kuzowana mari yakawanda, saka CPM yako ichave yakanyanyisa. Kana webhusaiti yako ine magwagwa makuru, CPM ichave yakakwirira.
Kune marudzi maviri akasiyana-siyana eCMM maitirwo-akachengetwa, uye akasiyana. Fixed rates iri nyore kushanda nayo sezvo iwe une chikonzero chaicho chekuisa pane zvinoratidzira zvido zvinogadzirwa. Zvimwe zviripo CPMs zvakanyanya kuoma kushanda nazvo, uye aya maitirwo achasiyana maererano nehurukuro yako yewebsite, nyika yauri iwe, mutengesi, nezvimwe zvakadaro.
Ngatitorei mamwe mashoma mashoma. Iwe une webhusaiti uye iyo inosvika 40,000 vashanyi pamwedzi, pamwe chete ne 120,000 peji maonero pamwedzi. Chii chinonzi iwe webusaiti yako inokosha kwauri?
Zvakanaka, pane CPM ye $ 5 (iyo inopfuura pamusoro pevhareji gore ra20177), iwe ungaiverenga nenzira iyi:
120,000 / 1000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
Multiple iyo ye12 uye iwe uri kutarisa webhusaiti ine kukosha kwe $ 7 200 mumadhora ekudhura gore negore.
Paunofunga kuti mamiriyoni epa peji anoona mamwe mawebhusayithi anobatira mwedzi wose, unogona kuona kuti kubatsirwa kweCPM kunogona sei kune dzimwe nzvimbo. Zvechokwadi, ivo vanobudirira zvikuru veYouTube vanoita mamiriyoni emadhora gore roga roga kubva pane chikamu chemari yemari iyo YouTube inounganidza kubva pamapeji avo.
Sei uye Kupi Kwaungawana CPM Kutengeswa Kwematokari
Kana iwe wakaverenga zvose zviri pamusoro apa uye unofarira kuunza CPM mari yako kuburikidza newebsite yako, mubvunzo unotevera unoti "ndinotanga kupi?"
Iwe haungakwanisi kungoswedera kumakambani uye kuvabvunza kuti vatange kuisa zvizivo panzvimbo yako. Kune mawebsite uye mabhizimisi akavakwa panenge achishumira mutengesi kunzvimbo dzakadai seyako, uye zviri nyore kuti utange.
Zvimwe zvekunakisisa kutanga nezvo zvinosanganisira:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- Criteo
- Technorati
Ita zvikwereti nemamwe mashoma aya, uye kuedza. Kana uchinge wawana purogiramu inozadza webhusaiti yako uye inounza mari yakawanda, tora nayo.